--:--:--

Belediyenin Borçlu Otele Açtığı Dava Sürüyor

Bağlantı kopyalandı!
Belediyenin Borçlu Otele Açtığı Dava Sürüyor

Bursa Mudanya Belediyesi Nisan ayı meclis toplantısında, ilçede bulunan bir otel ile ilgili kira sözleşmesi ve tahsil edilemeyen alacaklar gündem oldu.

Nöbetçi Gazete’nin haberine göre Belediye Başkanı Deniz Dalgıç, yaklaşık 23 yıl önce yapılan sözleşmeyi sert sözlerle eleştirerek, sözleşmenin düşük kira bedelleri içerdiğini ve bu nedenle belediyenin ciddi gelir kaybı yaşadığını söyledi.

Belediyenin Montania Hotel’den yaklaşık 30-31 milyon lira alacağı bulunduğu açıklanırken konu ile ilgili olarak açılan davanın devam ettiği bildirildi.

Yorum Yap

Benzer Haberler
The Stay Otellerine Bahreyn Merkezli GFH Bank Talip Oldu
The Stay Otellerine Bahreyn Merkezli GFH Bank Talip Oldu
Martı Hotels & Marinas “Konaklama Ana Sponsoru” Oldu
Martı Hotels & Marinas “Konaklama Ana Sponsoru” Oldu
Anda Barut Collection’daki Özel Performans Serisi 16 Haziran’da Başlıyor
Anda Barut Collection’daki Özel Performans Serisi 16 Haziran’da Başlıyor
Şanlıurfa’da 5 Yıldızlı Sheraton Projesi
Şanlıurfa’da 5 Yıldızlı Sheraton Projesi
Regnum The Crown, NBA’in Türk Yıldızını Ağırladı
Regnum The Crown, NBA’in Türk Yıldızını Ağırladı
Antalya Fashion Week Defilesi, Hotel Su’nun Ev Sahipliğinde Düzenlendi
Antalya Fashion Week Defilesi, Hotel Su’nun Ev Sahipliğinde Düzenlendi
HotelMedya.com - Otel ve Turizm Haberleri